Temple of karting - motokárový chrám - poskytuje pod svou střechou útočiště pacientům se společnou diagnózou: > závislost na motokárách < .
Jinými slovy jsme společenstvím nadšenců, které pojí láska k malým hbitým vozítkům, a to ať už k jejich konstrukci a ladění, pilotáži či přímo
závodění v nich. Tomu se naši jezdci věnují na různých úrovních, přičemž výkladní skříní naší závodní činnosti je v současnosti účast ve vybraných
podnicích Slovenského kartingového poháru a Moravského poháru.
Projekt motokárového společenství, který v průběhu svého postupného zrodu dostal jméno Temple of karting, se začal v hlavě jeho duchovního otce a
současného manažera-koordinátora Adama Škrabánka formovat v průběhu roku 2016, přičemž realizace se dočkal na začátku roku následujícího.
Stěžejní myšlenkou a motivací vzniku motokárového chrámu je sdružování lidí se stejnou krevní skupinou "M, b+" (Motokáry, benzín pozitivní), rozvoj
jejich specifických talentů a reprezentace důležitých sportovních i životních hodnot: respektu, poctivosti a ochoty pomáhat druhým.
Úcta k soupeři a zásadám fair play jsou proto nepřekonatelnými základními východisky našeho společenství v otázce přístupu jeho členů k jakémukoliv
měření sil.
Za vítězstvím nejdeme přes mrtvoly, závody však nebereme na lehkou váhu a jednoznačně razíme zásadu poctivého přístupu k přípravě jak techniky, tak i
jezdců. Když závodíme, neflákáme se. A pokud se nám nedaří, nehledáme výmluvy.
Závodní aktivity však nejsou jediným oborem naší činnosti. Jakmile jsou naše stroje řádně připraveny, rádi vyjíždíme k volným tréninkům na okruhy v
Trebaticích, Vysokém Mýtě nebo nově v Dlhé, v rámci nichž pilujeme dovednosti a formu pilotů i jejich strojů.
V květnu 2017 jsme od bývalého provozovatele převzali a znovu uvedli do chodu půjčovnu motokár v Kroměříži (která však po
pouhé jedné sezóně musela být z rozhodnutí majitele pozemku opět a definitivně uzavřena) a v neposlední řadě pak v rámci činnosti naší
výjezdní půjčovny závodních motokár nabízíme zájemcům (nejen) z řad široké motoristické veřejnosti možnost
vyzkoušet si jízdu v nefalšovaných závodních strojích, a to na některé z výše jmenovaných tratí.
Veškeré naše aktivity plánujeme do budoucna dále rozšiřovat - jsme ostatně teprve na začátku... Chcete-li, buďte při tom - sledujte aktuality a
nenechte si tak uniknout žádné novinky :)
Potřebujete poradit s čímkoliv ohledně motokár? Neváhejte a obraťte se na nás! Bude-li to v našich silách,
vaše dotazy zodpovíme a s řešením vašich motokárových problémů rádi pomůžeme :) |
- Stálí členové (abecedně):
|
Jméno | : | Ondřej Januška |
Základna | : | Fryšták |
Pozice v týmu | : | závodní jezdec, šéfmechanik dvoudobých motorů, manažer pronájmu motokáry třídy KZ |
|
|
Jméno | : | Lukáš Novák |
Základna | : | Ostrava |
Pozice v týmu | : | závodní jezdec, manažer a spoluvykonavatel grafických prací, expert na ložiska |
|
|
Jméno | : | Štěpán Pravda |
Základna | : | Ostrava |
Pozice v týmu | : | výkonný viceprezident, konstruktér, šéfmechanik čtyřdobých motorů, testovací jezdec |
|
|
Jméno | : | Adam Škrabánek |
Základna | : | Luhačovice |
Pozice v týmu | : | duchovní otec projektu a majitel značky, předseda, manažer, koordinátor, mechanik, testovací a příležitostně závodní jezdec, vedoucí ToK Press Office |
|
- S ToK příležitnostně spolupracují/spolupracovali:
- Martin Čimo - závodní jezdec, člen posádky v 6hodinovém závodě v Kart Planet Praha
- Radek Müller - testovací jezdec, technický asistent
- Andrew Schmid - závodní jezdec, člen posádky v 6hodinovém závodě v Kart Planet Praha
|